חוגגים לילד יום הולדת? כך תעשו את זה נכון!

האירוע של חגיגת יום ההולדת מתקרב והילד/ה מתרגשים לקראת המאורע המיוחד שנועד לרומם אותם ולהעלות את מצבם בכיתה ואז הם פונים להורים שלהם בבקשה למצוא הפעלה מיוחדת ומתאימה ליום המיוחל שמגיע פעם בשנה.

האם כמובן נוטלת את היוזמה ומתחילה לשאול לחוש ולברר על הפעלה ייחודית התואמת לכיתה דלת  על מנת שהילד או הילדה שלהם יהיו שמחים ומרוצים וגם הילדים בכיתה יחוו הפעלה מהסרטים שיזכרו בהמשך ,שלא כמו אז שהכל היה עובר מפה לאוזן והיה עיתונים ומקומונים כדי להתרשם ממפעילים וליצנים היום יש את האינטרנט שם הכל נמצא והכל מוצג גם תמונות וגם בוידאו וסרטונים עם הרבה תיאורים על סוג הפעילות ואורך ההפעלה והאם יכולה להתרשם מהאתר ואף לצלצל ולדבר בטלפון לקבלת פרטים על יום ההולדת לגיל 9

לפי המידע שהיא נחשפת היא אמורה לקבל החלטה איזה חגיגה תתאים יותר ומה עלות משוערת לערב כזה כי צריך לקחת בחשבון הרבה פרטים נוספים כגון:

  • השכרת מועדון לפעילות.
  • קניית חטיפים וממתקים.
  • עלות פיצות שתיה ועוגה.
  • עלות הפתעות לילדים.

ועוד כמה עלויות נוספות הנדרשות להצלחת המאורע , עם כל זאת ההורים יעשו כמעט כל מאמץ לשמח את יקיר ליבם הקטן הרוצה מסיבה בבית לכבודו.

עוד שיקול האמור לבוא בחשבון זה כמות הילדים המוזמנים , אם מדובר בכיתות ג' ד'.

יעדיפו הילדים לעשות הפרדה בין הבנים והבנות כך שכמות הילדים לא תעלה מעל חמש עשרה אולם אם יעדיפו להזמין את כל הכיתה אזי כמות הילדים תהיה קרוב לשלושים  ואז אם עושים הפעלה של סרט אז צריך להגיע עם ציוד גדול יותר הכולל

מקרן עוצמתי וחזק , מסך הקרנה גדול יותר , הגברה חזקה ומשוכללת , עוד מיקרופונים ועוד משקפי תלת מימד שצריך לחלק לילדים וכמו כן מחצלות נוספות לישיבה ועוד פיצות לחלק עם שולחן ממתקים גדול יותר ואז שיש את כל הציוד ניתן להתחיל להזמין את הכיתה לאירוע מהסרטים במיוחד עכשיו בבתי הקולנוע סגורים עקב המגיפה אז ניתן וכדאי להביא את הקולנוע אליכם הביתה ולסגור על יום הולדת לגיל 9 בתלת מימד שזה נותן מענה מוצלח לשכבת גיל זאת וההפקה משלבת בתוכה כמה אלמנטים והם:

קטע סטנדאפ מצחיק של המפעיל עם המחנכת המתנהל בטלפון ומושמע לכל הכיתה לקולות צחוק הילדים.

ברכות מצחיקות בחרוזים שהילדים קוראים לילד המסיבה.

שירה עם שלוש מיקרופונים לקריוקי המתנהלת בשיתוף ילדת המסיבה הבוחרת לה עוד שני חברות לשיר יחדיו את השירים החדשים והקצביים עם מחיאות כפיים של הילדים.

ריקוד שורות "רק לרקוד" שהילדים עומדים בשורות שורות מול המסך וזזים לפי הדמויות שעל המסך הגדול.

הקרנת סרט הרפתקות בתלת מימד עם משקפיים מתאימות הנותנות תחושת מציאות מדומה עם הרבה אפקטים ודיבוב מתאים בשיתוף עם ילדי הכיתה אשר זזים עם הידיים והגוף לפי תנועת הסרט.

כניסה לאלמנט של רכבות הרים אשר הילדים יושבים כביכול בקרון רכבת הנוסע במהירות על המסילה ונתקלים בכל מיני אלמנטים כמו דלתות וחיות הבאות בדרך וזה יוצר אצלם ריגוש והתלהבות יתרה עם צרחות וצעקות וריגוש גדול מעצם החוויה המסעירה.

אלמנט נוסף הוא הקרנה מצגת מהממת ומהפנטת על ילדת או ילד המסיבה שבו הם מופיעים בצורת נסיכים ונסיכות פיות ומלכים ועוד הרבה דמויות יפות ומצחיקות עם מוסיקה עכשווית ומקפיצה המאשרת מחיאות כפיים סוערות לילד החוגג.

לבסוף החלק האחרון הינו טקס העוגה לקול שירי יום הולדת ותאורה מתאימה האימא נכנסת עם העוגה והנרות לא לפניי שמפעיל המסיבה מרכז את הילדים באמצע סביב הילדה החוגגת ומפזר עליהם בקבוק יפה של קונפטי לקול התלהבות הילדים ולקול השיר המתנגן ברקע.

ולסיום עוד אלמנט הנכנס לאחרונה למסיבות יום ההולדת זה מכשירה הולוגרמה.

מכשיר זה בא בצורת מאוורר חזק המכיל בתוכו תוכנה עם דמויות הולוגרמה ואז מכבים את האור ומדליקים את המכשיר המיוחד והיקר והילדים צופים בשקיקה בדמויות היוצאות מהמכשיר וממש רוצים ליגוע בהם.

אבל פה צריך להיזהר ולתת מרחק בטיחות מהמכשיר היכול להיות לא נעים במגע איתו.

וזהו כאן מסתיימת לה הפעלה מוצלחת של יום הולדת והילדים מקבלים הפתעות וחוזרים מאושרים ושמחים לביתם לאחר חוויה מוצלחת מהסרטים.

1900x684_fill_mrt3_1

עוד בנושא

דילוג לתוכן