איך כדאי לחגוג יום הולדת לגיל 8

כיום שהילדים מרגישים צורך לחגוג את יום הולדת המתקרב הם פונים אל ההורים בבקשה לחפש להם הפעלה מקורית לאירוע.

ואז האמא נכנסת לשלב החיפושים אחר הפקת יום הולדת ייחודית ואטרקטיבית שתהמם את הילדים בכיתה וכולם ידברו על זה ,כיוון שהילדים בכיתות ב ג חוו כמעט הכל ,קוסמים ,ליצנים ,תחרויות והם רוצים משהו אחר משהו שונה ומיוחד שעדיין לא היה בכיתה ולכן האם מחפשת הפעלה הרפתקנית ומוצלחת שלא היתה ,ההפעלה הכי מוצלחת לגיל זה ליום הולדת 8 זה יום הולדת בתלת מימד.

הפקה מדהימה ומוצלחת שכבת הגילאים האילו ,הפקה זאת מתבצעת בסלון הבית או בחדר דיירים .אין אפשרות לעשות אותה בחוץ כיוון שצריך חושך מוחלט בחדר ואי אפשרות להפרעות חיצוניות כגון חצר משחקים או טרמפולינה או חיות בית וכל דבר העלול למשוך ולהסיט את תשומת הילדים מההפקה המהממת.

המסיבה כוללת קטע מצחיק שקורה בשיתוף המפעיל וכביכול המורה, קטע שירת קריוקי עם שלוש מיקרופונים כאשר ילד או ילדת יום ההולדת בוחרים את החברים לשירה.

ברכות מצחיקות בחרוזים שקוראים הילדים בכיתה לילד ילדת המסיבה.

ריקודי שורות עם דמויות הנעות על המסך והילדים צריכים לחכות אותם.

והדובדבן של המסיבה סרט הרפתקאות בתלת מימד המוקרן על המסך הגדול כאשר הילדים מקבלים משקפיים והאמא מחלקת להם פופקורן וטרופית על מנת שירגישו כמו באולם קולנוע והם מתיישבים על המחצלות וצופים בהתלהבות יתרה בסרט הרפתקאות מדובב עתיר אפקטים חזותיים וגורם להם לזוז עם הגוף ולהרים ידיים בשעת הצורך על מנת לחוות את חווית תלת המימד במלואה.

תוך כדי הסרט הילדים עולים בהתלהבות על רכבות הרים מפותלות ומניפים את הידיים שלהם לפי תניעת הרכבת ואף מניעים את גופם לפי התקדמות הפעלול המרתק.

בסיום הסרט המהפנט המפעיל אוסף המשקפיים וקורא את הילדים לסדר על מנת לצפות במצגת מדהימה ומיוחדת הכולל אנימציות ודמויות על ילד יום ההולדת והוכנה מבעוד מועד , מצגת הנשארת למזכרת לבני המשפחה וזאת לקול תשואות הכיתה השמחים מהחוויה המדהימה שעברו במהלך יום ההולדת לכיתה.

1900x684_fill_mrt3

עוד בנושא

השכרת ציוד אירועים

מקרן להשכרה השכרת מקרן ומסך – השכרת מקרנים מכל הסוגים רוצים לשמח ולהפתיע חבר או אהוב יקר ליום ההולדת, מסיבת הפתעה, בר מצווה, חתונה, בת

קרא עוד »
דילוג לתוכן