מצגת ליום הולדת

הכנת מצגת ליום הולדת מרגשת ומהממת ליקירכם שעומד לחגוג. מזכרת יפה ומרגשת עם אפקטים מדהימים ומוסיקה מתאימה

מצגת ליום הולדת 50 לאמא ולאבא

מעוניינים שאמכם תדע כמה היא חשובה לכם? אז אם מדובר ביום הולדת של גיל 40-50, כדאי כי תרגשו אותה עם מצגת ליום הולדת. ניתן יהיה להתרכז בילדות ובזוגיות, בשירות הצבאי, לערוך ביוגרפיה על אימא. למשל היכן הכירה את אבא, טיולים ובילויים שלהם מתועדים יחד ועוד. אירועים חולפים ומשאירים ים של זיכרונות שיש לשמרם באמצעות מצגת שתהיה למזכרת עד. ממש כשם שאנו מתעדים חתונה, ברית, בת או בת מצווה, ימי הולדת ואירועים משפחתיים אחרים, כך יש לתעד את יום ההולדת של אימא בגיל חשוב ועגול במצגת שתיחרט בליבה כל החיים. חיפוש באלבומי המשפחה הישנים ישיג עבורכם את היעד לעריכה ובנייה של מצגת נפלא שלבטח תרגש אתכם עוד לפני שתרגש את אימא. מי כמוכם יודע מה ייגע לליבה, מה המוסיקה או התמונות שהיא תמיד מתרגשת מהן מחדש. זה הזמן לאסוף את כולן מבלי שהיא תדע ולגשת לחברה שבונה ועורכת מצגות נפלאות וכה מרגשות שיהפכו למסמר הערב ביום ההולדת של אמכם.

מצגת ליום הולדת – זיכרונות מתוקים

אנו ניזונים חיים וגדלים על זיכרונות. בעידן הדיגיטלי של היום, ניתן יהיה להנציח כל דבר, אם אלבומים דיגיטליים שאף הם מתנות נפלאות. תוכלו להוסיף מוסיקה שתתאים לתקופות השונות במצגת, מילים חמות וברכות שאת כל אלה, תאסוף אמכם ותשמור כמזכרת לשנים הבאות., למרות שהיום יש כבר את כל התוכנות ברשת, אם פוטו שופ או פאואר פוינט, כדאי כי תיתנו את העבודה של יצירת ועריכת מצגת לאימא ליום הולדתה בידי מומחים.

בדקו בין כמה חברות לגבי מצגת יום הולדת מרגשת

התחילו בחיפוש אחר חברה המתמחה עם מצגות מקוריות, כי זה לא עוד אירוע כי אם יום הולדת של אימא בגיל חשוב כל כך. חברת MRT Party עורכת מצגות מקצועיות בהתאם לסוג האירוע ומשכירה מקרנים שעליהם תוכלו להציג את המצגת באופן הברור והחד ביותר. המקרנים הם מאיכות גבוהה ותוכלו לקבל ייעוץ וסיוע מקצועי, גם לגבי סוג המצגת שאתם מעוניינים להפתיע את מי שאתם מודים לה על החיים והאהבה הגדולה שהיא מעניקה לכם מהיום שנולדתם ועד היום.

הפתיעו את אמא ואבא במצגת מרגשת ליום הולדת 50 שלהם,

הכנת מצגת תמונות מגיל ילדות, רווקות תקופות צבא לבד ותקופות בזוגיות יחד עם בן הזוג, חתונה ילדים, נכדים וכו', תפקידנו לתת חיים לתמונות במסע במנהרת הזמן תוך שימת דגש לתמונות המגיעות אלינו ומרכיבות את האנשים החשובים בחייו של חוגג האירוע.

כי לחגוג 50 זה לא צחוק… סיפור החיים מרגש ויכול לשמח ולהפתיע, מה גם שיכול להעלות דמעת שמחה על לחי… שנזכרת בתקופות שעבר זמנן ומאז נכנסו לספריי ההסטוריה של חיינו. הפקת מצגת ליום הולדת 50 הינה הפתעה יוצאת מגדר הרגיל. כשנעשית במלוא תשומת הלב והמקצועיות תוך שימוש בתוכנות מתקדמות ביותר המוצעות היום בשוק… הנותנות במהלך המצגת שילובי אפקטים תלת מימדיים ומעברים מפתיעים. ניתן לשלב אנימציות וכתוביות המתארות מפעם לפעם את הסיפור המופיע בתמונה ולשלב אותן בצורה יפה ומקצועית הנותנת חיים לתמונות.

מצגת יפה ליום הולדת 50 לאמא הינה פתרון אולטימטיבי ומרגש שלא מוצא עין ממצמצת למראה המצגת המרהיבה והתוססת המספרת את סיפור חייו של חוגג האירוע… במצגת, משולבת מוסיקה בהתאם לתקופת החיים המופיעה במצגת. כמובן שמזמין המצגת לוקח חלק פעיל בבקשות מיוחדות למוסיקה ולאפקטים, תוך המלצתנו המקצועית. כי את המצגות שלנו כולם זוכרים ולשמחתנו… גם דואגים להעביר את זה הלאה לשאר המכרים על מנת שישתתפו בחווית הצפייה במצגת המרגשת.

עריכת מצגת ליום הולדת 50

עריכת מצגת ליום הולדת 50 לאמא מרגשת כאחד ודורשת את מלוא תשומת הלב בהפקתה ,תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר. אנו דואגים לעדכן בכל חומר חשוב… הנחוץ לשם הפקת המצגת שבלעדיו המצגת לא תהיה שלמה. לכן הקשר עם מזמין המצגת קרוב, הינו רציף ומשותף וזמין, בגמר המצגת המצגת עוברת לאישור המזמין על מנת להעביר אותה לצריבה ולהגשה בפורמט DVD.

בסיום, מקבל הלקוח דיסק DVD ודיסק למחשב בפורמט פרו שאו המוגש במארז הפתעה. ניתן להזמין את הקרנת המצגת באירוע ע"י מקרן ומסך המותאמים למספר האנשים ע"י איש מקצוע. כי עריכת מצגת ליום הולדת היא המומחיות שלנו.

רוצים גם? חייגו עכשיו: 

אורית 050-8546680

מזל-טוג-e1600013498129

עוד בנושא

מצגת ליום הולדת

הכנת מצגת ליום הולדת מרגשת ומהממת ליקירכם שעומד לחגוג. מזכרת יפה ומרגשת עם אפקטים מדהימים ומוסיקה מתאימה מצגת ליום הולדת 50 לאמא ולאבא מעוניינים שאמכם

קרא עוד »
השכרת מקרן ברחובות

גרים ברחובות והסביבה? הקרובים לליבכם חוגגים אירוע של פעם בחיים? בואו להפתיע אותם ע"י השכרת מקרן להנצחת הרגעים שלא יחזרו כל מסיבה פרטית יכולה להיות

קרא עוד »

הכנת מצגת ליום הולדת

יום הולדת הוא ללא ספק סיבה למסיבה! כך אחרי שכבר בחרתם את המקום לחגיגות האירוע המיוחדת רצוי יהיה לוודא כי אתם מכינים עוד אטרקציה מיוחדת שתראה לילד או ילדת יום ההולדת עד כמה הם חשובים לכם. הכנת מצגת ליום הולדת יכולה להוות את המתנה המושלמת אשר תצחיק את כל האורחים ותרגש את כל החוגגים. חברת MRT תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בעיצוב ועריכת המצגת בצורה המקצועית והמרשימה ביותר ואף תעמיד לרשותכם מקרן מקצועי ומסך איכותי שיבטיחו כי החוויה תהיה מרגשת במיוחד.

הכנת מצגת ליום הולדת – נעזרים במקצוענים

בין אם חסרים לכם רעיונות ובין אם אתם לא לגמרי בטוחים איך לסדר את המצגת כך שתיראה מקצועית ומרשימה, הרי שאתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת MRT ולהבטיח את עזרתם של המקצוענים! חברתנו תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בעריכת המצגת וארגונה כך שתרגש את כל הנוכחים באירוע הבא שלכם. צרו קשר כבר היום באתר או בטלפון 050-8546680.

טיפים להכנת מצגת ליום הולדת

בעת הכנת מצגת ליום הולדת חשוב יהיה לוודא כי היא תכלול את כל מה שאתם רוצים להגיד ולאחר למי שגדל בשנה נוספת. בכדי ליצור את המצגת המרשימה, המיוחדת והמרגשת מכל איגדנו בפניכם מספר נקודות שיכולות להוות את התוספת המושלמת לכל מצגת.

  • ראיונות עם חברים ומשפחה – אין ספק כי זו דרך מושלמת להציג בפני ילדי יום ההולדת עד כמה הם אהובים ומוערכים. החברים והמשפחה, וכל מי שלא הצליח להגיע לאירוע, יוכל להקליט קטע קצר בו יאחל מזל טוב או יספר סיפור מצחיק, לבבי או אנקדוטי.
  • שיר בהפתעה – הקליטו את עצמכם, החברים, המשפחה וכל מי שרוצה לקחת חלק בהפתעה המיוחדת הזו וצרו שיר מיוחד ליום ההולדת של אדם יקר. תוכלו לבצע גרסת קריוקי לשיר או אפילו לחבר שיר חדש ומרגש.
  • סיפור בתמונות – אין מצגת בלי תמונות! חלק בלתי נפרד מכל מצגת יהיה סיפור שלם שמורכב מתמונות, מהילדות ועד היום, דרך אירועים שמחים, מצחיקים ומלמדים.

מצגת מצחיקה ליום הולדת

אדם יקר לכם חוגג אירוע ואתם מחפשים דרך לרגש את בעל החגיגה? מצגת ליום הולדת הינה הרעיון המושלם. לא משנה מהו גילו של בעל החגיגה, מצגת היא תמיד תוספת יפה ונעימה. היא נותנת את התחושה כי מישהו חשב עלייך ושאתה משמעותי עבור האהובים עלייך. כאשר המצגת מגיעה בהפתעה וערוכה בצורה איכותית הדבר מרגש פי כמה וכמה. גם אתם רוצים להכין מצגת כזאת אבל לא יודעים איך? M.R.T Party יעשו זאת עבורכם!

איך להכין מצגת ליום הולדת?

לצערנו לא כולנו נולדנו עם כישורים טכנולוגיים נרחבים מידי וישנם אנשים רבים שאינם יודעים אפילו מהו הצעד הראשון בבניית מצגות. בדיוק לשם זה אנחנו כאן! ב-M.R.T Party תמצאו צוות מקצועי ומיומן אשר יוכל לבנות עבורכם את המצגת האיכותית, היפה והמרגשת ביותר עבור היקרים לכם. המצגות שלנו מוסיפות ערך רב לכל אירוע ואנו מבטיחים לכם שאין אורח שיישאר אדיש. חברתנו עוסקת במתן מענה לאירועים החל מבניית המצגות וכלה בהשכרת מסכים ומקרנים בהם תוכלו להיעזר על מנת להקרין את התוצר שלכם.

החלטתם להפתיע את יקירכם במחווה מיוחדת ולעצב עבורם מצגת שתוקרן במהלך האירוע. בין אם הפקדתם את ביצוע הפעולה בידי איש מקצוע ובין אם החלטתם לעצב את המצגת בעצמכם חשוב לשים את הדגש על מספר נקודות:

  • אורך - חשוב מאוד להקפיד שהמצגת לא תהיה ארוכה מידי על מנת שהצופים בה לא יאבדו עניין וימצאו את עצמם משתעממים מה שיגרום לרעש ודיבורים במהלך ההקרנה.
  • מקצועיות - אם כבר החלטתם להכין מצגת הקפידו שהביצוע יהיה איכותי ולא חובבני, זכרו כי כל האורחים שלכם צופים במצגת זאת וכן בעל השמחה. הקפידו על איכות מרבית, תמונות טובות ולא מביכות וגרפיקה מושקעת. ככל שהמצגת תהיה איכותית יותר האורחים ימצאו בה עניין רב יותר.
  • מוזיקה - הקפידו לבחור מוזיקה אשר תואמת את נושא האירוע. כמו כן חשוב שהמוזיקה תהיה רלוונטית לזמננו ומוכרת על מנת שהאורחים שלכם ירגישו חיבור ויוכלו לזמזם אף הם את השיר.
  • וידאו - על מנת להכניס מעט עניין במצגת מומלץ לשלב כמה קטעי וידאו שיכניסו אווירה קצת אחרת

שאלות ותשובות

המצגת בנויה מתמונות וסרטונים של המשפחה בתוספת כתוביות ומוסיקה מרגשת יוצאת מצגת מהממת ליום הולדת עגול.

ניתן להעביר התמונות במייל או בווצאפ ואם הם זקוקות לסריקה מעבירים לנו במעטפה ואנו סורקים בצורה ברורה ומקצועית.

דילוג לתוכן