יום הולדת 8

שלא כמו לפניי עשרות שנים שהגיע היום המיועד לילד או הילדה החוגגים אז ההורים היו מזמינים את כל הכיתה לבית הילד ושם עם שולחן ממתקים ומיץ פטל האב היה מתפעל את הילדים במשחקי חברה מגוונים ועושה תחרויות היתוליות בין הילדים החוגגים , כיום המצב שונה לגמרי וכל ההורים במרדף אחרי מציאת הפעלות ליום הולדת.

לחץ למעבר ליום הולדת מהסרטים

כיום בשנים האחרונות כאשר מגיע יום ההולדת המיוחל אז צריך לחפש מפעיל למסיבה ושמדובר ביום הולדת לגיל 8 אז נפתחים שפע אפשרויות החל מקוסם וכלה בתקליטן , אולם הפעלה ייחודית שפותחה בשנים האחרונות זה יום הולדת בתלת מימד. 

בסוג הפעלה זה יש מקום גם לבנים וגם לבנות וניתן לחגוג בסלון הבית או בחצר או בחדר דיירים .הפעלה מסוג זה הינה הפעלה ייחודית שילדים בכיתה ב' או כיתה ג' שכבר שבעו מקוסמים ותקליטנים וליצנים ורוצים לצאת להרפתקה חדשה בתלת מימד , במסגרת הפעלה זאת המפעיל מתקין בסלון הבית קולנוע הכולל מקרן איכותי וחזק המשדר בתלת מימד מסך הקרנה גדול המתאים להיכנס בסלון הבית או בחדר דיירים ומערכת רמקולים הנותנת תחושת שמיעה מעולה של קולנוע וסאונד איכותי המתאים בעוצמתו לניגון בבית בסלון.

וכמו כן עמדת הפעלה המכילה רמקולים ומערכת מיקרופונים אלחוטיים וקווים ותאורת דיסקו עם מגוון צבעים מהבהבים לקצב המוסיקה או הסרט המתנגן ואז שהכל מוכן לתפעול מגיעים הילדים מהכיתה ומתיישבים על המחצלת הפרושה עד המסך וכאשר כולם יושבים דרוכים ומוכנים לפעילות ניתן להתחיל וילד או ילדת יום ההולדת מעמדים ליד המפעיל הנותן להם דומיננטיות בהפעלה ורוב תשומת הלב מופנית אליהם.

יום הולדת לגיל 8

בתחילה המפעיל נותן קטע סטנדאפ מצחיק על מנת לעורר את הילדים ולהכניס הומור לכיתה כי אין כמו צחוק ילדים כדי לפתוח מסיבה נפלאה ככל האפשר.

לאחר קטע הסטנד אפ ניתן לגשת לשולחן הממתקים הנמצא בצד החדר ולשים בכוס כל מיני חטיפים וממתקים המוצעים לילדים , יש אפשרות לשים שולחן בריאות הכולל כל מיני ירקות ופירות טעימים בעונה ולהגיש בצורה יפה ומגרה על מנת שהילדים יתכבדו ויקחו להם מבלי לחשוש מעודף סוכר.

עד עכשיו זה החלק הראשון למסיבה בתלת מימד ליום הולדת גיל 8.

IMG-20180215-WA0019

עוד בנושא

יום הולדת 8

שלא כמו לפניי עשרות שנים שהגיע היום המיועד לילד או הילדה החוגגים אז ההורים היו מזמינים את כל הכיתה לבית

קרא עוד »
השכרת מקרן רחובות

השכרת מקרן רחובות ישרת אתכם היטב במגוון אירועים: מפיקים כנס אקדמי? מעוניינים להקרין סרט במסיבת יום ההולדת של הילד? בין

קרא עוד »
מצגת בת מצווה
מצגת לבת מצווה

הכנת מצגת לבת מצווה מהממת ומיוחדת עם אפקטים מדהימים מעברים מיוחדים ומוסיקה קצבית. והכל במארז עם דיסק dvd ו-AV מבצע

קרא עוד »

איך כדאי לחגוג יום הולדת 8?

כיום, שהילדים מרגישים צורך לחגוג את יום הולדת המתקרב הם פונים אל ההורים בבקשה לחפש להם הפעלה מקורית לאירוע ואז האמא נכנסת לשלב החיפושים אחר הפקת יום הולדת ייחודית ואטרקטיבית שתהמם את הילדים בכיתה וכולם ידברו על זה ,כיוון שהילדים בכיתות ב ג חוו כמעט הכל ,קוסמים ,ליצנים ,תחרויות והם רוצים משהו אחר משהו שונה ומיוחד שעדיין לא היה בכיתה ולכן האם מחפשת הפעלה הרפתקנית ומוצלחת שלא היתה ,ההפעלה הכי מוצלחת לגיל זה ליום הולדת 8 זה יום הולדת בתלת מימד.

הפקה מדהימה ומוצלחת שכבת הגילאים האילו ,הפקה זאת מתבצעת בסלון הבית או בחדר דיירים. אין אפשרות לעשות אותה בחוץ כיוון שצריך חושך מוחלט בחדר ואי אפשרות להפרעות חיצוניות כגון חצר משחקים או טרמפולינה או חיות בית וכל דבר העלול למשוך ולהסיט את תשומת הילדים מההפקה המהממת.

הפעלה ליום הולדת 8

המסיבה כוללת קטע מצחיק שקורה בשיתוף המפעיל וכביכול המורה, קטע שירת קריוקי עם שלוש מיקרופונים כאשר ילד או ילדת יום ההולדת בוחרים את החברים לשירה. ברכות מצחיקות בחרוזים שקוראים הילדים בכיתה לילד ילדת המסיבה. ריקודי שורות עם דמויות הנעות על המסך והילדים צריכים לחכות אותם והדובדבן של המסיבה סרט הרפתקאות בתלת מימד המוקרן על המסך הגדול כאשר הילדים מקבלים משקפיים והאמא מחלקת להם פופקורן וטרופית על מנת שירגישו כמו באולם קולנוע והם מתיישבים על המחצלות וצופים בהתלהבות יתרה בסרט הרפתקאות מדובב עתיר אפקטים חזותיים וגורם להם לזוז עם הגוף ולהרים ידיים בשעת הצורך על מנת לחוות את חווית תלת המימד במלואה.

תוך כדי הסרט הילדים עולים בהתלהבות על רכבות הרים מפותלות ומניפים את הידיים שלהם לפי תניעת הרכבת ואף מניעים את גופם לפי התקדמות הפעלול המרתק. בסיום הסרט המהפנט המפעיל אוסף המשקפיים וקורא את הילדים לסדר על מנת לצפות במצגת מדהימה ומיוחדת הכולל אנימציות ודמויות על ילד יום ההולדת והוכנה מבעוד מועד ,מצגת הנשארת למזכרת לבני המשפחה וזאת לקול תשואות הכיתה השמחים מהחוויה המדהימה שעברו במהלך יום ההולדת לכיתה.

פעילות ליום הולדת 8

יום הולדת 8 ניתן לחגוג בדרכים שונות. האתגר הוא למצוא את האחת המיוחדת אשר תקלע לטעמם האישי של החוגגים ותהנה אותם מאוד. יותר מכך, הרצון הוא לגרום גם לחבריהם לכיתה ולשכבה לציין אותה לטובה ומגניבה מה שאף יחזק/ישדרג מעמדם. דרך ייחודית היא על ידי הפעלה באמצעות מערכת תלת ממד שבה מובטחת פעילות מרתקת ורבת הפתעות. T.R.M. מקרנים והצגות מתמחה בהפקת אירועים כאלו וניתן לקבל אצלנו מידע רב.

השכרת ציוד וקבלת שירות

מומלץ לקבל שירות מ T.R.M. מקרנים והצגות לאירוע מושלם. מנהליה מנוסים מאוד בהפעלות מסיבות ימי הולדת לילדים בכל הגילאים ויכולים לייעץ לגבי שפע האפשרויות הקיימות אצלם. הציוד המושכר לטובת אירועים אלו הינו איכותי ויכול להרים כל מסיבה לגובה. מסיבה כזאת תיזכר רבות אצל בעליה ומשתתפיה.

יום הולדת 8 – אירוע מושלם

יום הולדת 8 מהווה הזדמנות נוספת להורים להביע אהבתם והערכתם לילדם. הפקת אירוע מושלם הוא אתגר שאיננו פשוט מאחר ויש צורך להשביע את רצון הילד אשר רוצה באירוע ייחודי ושונה יותר. בוודאי, ביחס לאחרים מהעבר בהם השתתף. יש לכך גם חשיבות חברתית רבה. מאחר ובכל האירועים מהעבר כבר הוצעו ושותפו אפקטים מוכרים, הופעות קוסם, תקליטנים ועוד, הרי שעתה יש צורך לחפש הפעלה חדשה אשר תוסיף התרגשות, עניין ורעננות. הפקת תלת ממד היא פתרון נהדר. מערכת כזאת מתאימה לבני שני המינים אשר יכולים לחגוג יחד וניתן להתקינה בחצר או בתוך הבית. מדובר על התקנת מערכת קולנוע הכוללת מקרן איכותי ורב עוצמה המשדר בתלת ממד, מסך הקרנה גדול ומערכת רמקולים בעלת סאונד נהדר. בנוסף, מוסיפים מערכת מיקרופונים ותאורת דיסקו עם מבחר צבעים ופנסים מהבהבים. כל אלו יוצרים אווירה נהדרת ועליזה.

רעיונות ליום הולדת 8

ההפעלה

את ההפעלה מבצעים מעמדת הפעלה המותקנת במקום וממנה יכול הילד בעל האירוע להפעיל את הילדים. המפעיל יכול להתחיל את האירוע עם מופע סטנד אפ מצחיק שמטרתו הכנסת הילדים לאווירת צחוק ושמחה. בהמשך יינתנו הוראות הפעלה שונות להגברת התוכן, עניין והקצב. כל אלו, כמובן, לצד כיבודים שונים ועוגת יום הולדת כמקובל.

רעיונות ליום הולדת 8 בבית

הבן שלכם חוגג עט מעט יום הולדת 8? אם כך, ברור שתרצו לעשות לו מסיבה מרגשת במיוחד. תרצו בוודאי להזמין את החברים הכי טובים שלו ואולי אפילו מפעיל ליום הולדת. בנוסף, אולי כבר בחרתם מקום שבו ניתן יהיה לחגוג את יום ההולדת ובוודאי כבר חשבתם על אוכל טעים להגשה. לכל היופי הזה כדאי יהיה להוסיף עוד אלמנט מרגש שאי אפשר להתעלם ממנו: מצגת מיוחדת. למעשה, מצגת מיוחדת יכולה לגרום לכל האורחים להתרגש, והיום אתם אפילו לא חייבים להכין אותה לבד. למעשה, אתם יכולים לפנות כבר עכשיו אל חברה מובילה כמו חברת M.R.T ולהזמין ממנה שירות של הכנת מצגות. מדובר על חברה מובילה ומנוסה, כך שאם יש משהו בטוח, זה שכל מצגת שתזמינו כאן תהיה יפה ומיוחדת.

למה לא כדאי לוותר על מצגת עבור יום הולדת 8?

האמת היא, שבין אם מדובר על יום הולדת 8 ובין אם מדובר על כל יום הולדת אחר, זו סיבה למסיבה. זו גם סיבה ליצור חוויות ומזכרות יפות לעתיד, וזו גם סיבה להיזכר בכל מה שהיה עד היום. על כל הצרכים האלה מצגת יפה ומושקעת תוכל לענות לכם. אנשי המקצוע המומחים יוכלו לקחת את כל האינפורמציה שאתם תספקו, כולל תמונות, אנקדוטות מחייו של הילד וכדומה. את כל הפרטים האלה ניתן יהיה לאגד ביחד למצגת מרגשת, מצחיקה או בכל סגנון אחר שתבקשו. לכן, אם חשוב לכם שאף עין לא תישאר יבשה אצל האורחים, הזמנת מצגת יפה זו בחירה טובה.

החשיבות של הזמנת מצגת מהטובים ביותר

הכנת מצגת לאירועים כמו יום הולדת 8 זו משימה שדורשת מיומנות רבה. מעבר לכך שצריך לעבוד עם התוכנות הכי טובות שיש, צריך גם לדעת איך עושים את זה. איך יוצרים את הרצף הנכון ואיך יוצרים מצגת שמעניינת את האורחים מתחילתה ועד סופה? איזה אלמנטים שונים ניתן לשלב במצגת ומה צריך לעשות כדי שכולם יתלהבו ממנה? על כל השאלות האלה, ועוד רבות אחרות, חברת M.R.T תוכל לענות לכם. להזמנת מצגת לכל אירוע חייגו עוד היום למספר: 050-8546680, אז למה אתם מחכים?
דילוג לתוכן