מצגת מקצועית ליום הולדת

הכנת מצגת ליום הולדת, בין אם היא מיועדת לאחד ההורים או לילדים, תעלה חיוך על פניו של כל אחד ואחת מהמשתתפים. בין אם אתם נוהגים לחגוג את יום ההולדת במסעדה ובין אם אתם מארחים חברים בבית, מומלץ להשקיע באטרקציה מיוחדת – כאשר המיוחדת ביותר היא יצירת מצגת. החל מבחירת התמונות, הוספת הטקסטים למצגת ועיצוב סדר השקופיות, חברת MRT תשמח לסייע לכם בעיצוב אטרקציה זו, לצד השכרת מקרן ומסך עליו תקרינו את הברכות.

הכנת מצגת ליום הולדת

הנה חלפה לה שנה נוספת והגיע יום ההולדת של בן משפחה אהוב. אביך חוגג 60 שנים? ילדיכם הגיעו לגיל מצוות? חלק בלתי נפרד מתכנון מסיבת יום ההולדת כולל הרבה מעבר לבחירת הלוקיישן למסיבה: מומלץ להכין מצגת מרגשת עד דמעות.

מתקרב יום הולדתו של חבר קרוב או בן משפחה אהוב? מתלבטים איזו מתנה להכין עבורו? אין ספק שמצגת תהפוך ללב ליבה של החגיגה. בבואכם לעבוד על המצגת, עליכם להבין, ראשית, מה תהליך זה כולל:

  • תמונות וקטעי וידאו – אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל מצגת כולל מבחר תמונות וסרטונים איכותי. במילים אחרות, ובין אם מדובר בטיול משותף בארץ או בחו"ל או שמא בילוי בחוג מסוים ואהוב – יש לבחור בתמונות, קטעי וידאו או מזכרות אחרות המשקפות היטב את חתן או כלת השמחה.
  • סדר תצוגת התמונות – בין אם מדובר בסדר כרונולוגי של התמונות במצגת ובין אם מדובר בסידור לפי נושאים – כדי להכין מצגת מושקעת, יש להחליט על האופן בו יוצגו החוויות המצולמות.

להכין את המתנה המושלמת

בסיום הכנת שלבים אלו, מומלץ לעצב את המצגת עצמה באמצעות אפקטים מיוחדים. אמנם כל נער יודע להשתמש ב-PowerPoint, אבל רק איש מקצוע יידע לעצב היטב מצגת ליום הולדת. בהתאם לכך, מומלץ להעביר את כל התמונות והסרטונים אל MRT – חברה מקצועית בעלת ניסיון בהכנתן של מצגות. בסיום הכנת המצגת, תקבלו דיסק למחשב באריזת הפתעה.

ולחגוג יום מיוחד בצורה משמעותית היא חיונית

עוד בנושא

מצגת לבר מצווה
מצגת לבר מצווה

הכנת מצגת לבר מצווה מהממת ומיוחדת עם אפקטים מדהימים מעברים מיוחדים ומוסיקה קצבית. והכל במארז עם דיסק dvd ו-AV מבצע מטורף למצגת בר מצווה! מצגת

קרא עוד »
מצגת ליום הולדת

הכנת מצגת ליום הולדת מרגשת ומהממת ליקירכם שעומד לחגוג. מזכרת יפה ומרגשת עם אפקטים מדהימים ומוסיקה מתאימה מצגת ליום הולדת 50 לאמא ולאבא מעוניינים שאמכם

קרא עוד »
דילוג לתוכן