מצגת לבר מצווה

הכנת מצגת לבר מצווה מהממת ומיוחדת עם אפקטים מדהימים מעברים מיוחדים ומוסיקה קצבית. והכל במארז עם דיסק dvd ו-AV

מבצע מטורף למצגת בר מצווה! מצגת עם סריקת תמונות עתירת אפקטים החל מ-499 ש"ח בלבד!

לפעמים, זה רק נדמה כאילו אתמול הוא נולד… אבל הוא כבר בן 13 עוד מעט!

וזה הזמן להתחיל להתארגן על מצגת לבר מצווה – כל מה שצריך לקראת האירוע הכי גדול שלו בערך עד לגיל 18 שבו הוא מתגייס…

לא מעט הורים מתלבטים לגבי מקומות לערוך את האירוע, האם הוא יהיה בחוץ, או אולי באולם בפנים, יש שמסתפקים רק בצעדה משפחתית לכותל ויש כאלו שמעדיפים עלייה לתורה וזהו זה.

בכל מקרה – הבר מצווה זה אירוע ששווה לתעד ולהוסיף עוד צד עדכני וחדש לאירוע.

איזה צד אנחנו מדברים עליו? כמובן, מצגת לחתן בר המצווה!

כל המטרה של הבר מצווה היא לומר לילד שמעכשיו יש לו אחריות על החיים שלו – ושהוא אחראי על המעשים שלו.

אז בין הלימוד לקריאה בתורה, לבין ההתארגנויות לאירוע – אין ספק שמומלץ מאוד לשלב גם סרטון רענן וכייפי, כזה שכולם יגידו עליו וואו!

אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא מה עוד כוללת המצגת לחתן שלנו…

ישנן פעמים, אשר בהן נצטרך שירות של צלם או איש מקצוע שמתמחה בעריכה של מצגות בכדי שיתעד אירועים מיוחדים בחיינו. אירועים חשובים בחיי הילדים כגון ברית, בריתה, בת או בר מצווה וכמובן חתונה. כל אלה מחייבות במצגת מקצועית וייחודית. היום, כבר אין בר מצווה ללא מצגת לבר מצווה או מצגת לבת מצווה. הרעיון מתחיל מאיסוף התמונות באלבום שמתעד את לידת הילד ועד לאירוע בפועל. ניתן לראות את חייו כמו סרט שלם.

ישנם סרטים ישנים שיש להמיר אותם בכדי להציגם בטכנולוגיה חדשה. מצגות אלה, נערכות לפני אירוע חשוב ויש להוציא מהמצגת את המיטב. ניתן לבצע מן סוג של ראיון, כאשר אחד מהחברים הטובים של חתן בר המצווה יציג עצמו כעיתונאי או כתב ואז יראיין את הנער החוגג את הגיעו למצוות. תוך כדי משלבים את תחביביו של הילד, את משפחתו שגם אתה ניתן יהיה לראיין ואז המצגת תהיה פשוט מושלמת.

מצגת לבר מצווה מחיר משתלם — כי תמונות שוות יותר מאלף מילים…

על מנת לבחור חברה שתפיק את המצגת שאנו מעוניינים להקרין בערב אירוע בר המצווה, יש לבחור בחברה מקצועית בעלת שם שתיקח מחיר סביר. המצגת תעבור כמה עריכות עד לשביעות רצונו של הנער החוגג בר מצווה. מומלץ להוסיף טקסטים למצגת, מה שיוסיף סוג של נופך סיפורי. מי שיש לו כישרון בשירה או כתיבה, אפילו אם זה בן המשפחה, יהיה נחמד אם יוכל להתנסח בחרוזים. למרות שאתם מעוניינים להראות ולספר הרבה על הבן המקסים והמוכשר שלכם, אורך המצגת לא יעלה על 10 דקות, כך שתתמצתו הכול בפרק זמן זה.

מצגות לבר מצווה – עריכת מצגת זה כישרון של מקצועניים בלבד

למרות שהילדים היום הם מאוד טכניים ומכירים תוכנות שונות במחשב והם כבר יודעים לעבוד עם פוטושופ או פאוור פוינט, יש לתת את עריכת המצגת לחברה מקצועית שעורכת כבר שנים מצגות מוצלחות. אנו, בחברת MRT Party נגרום למוזמנים שלכם באירוע להישאר פעורי פה מהמצגת שנערוך עבורו במיוחד. חברתנו עוסקת גם בהשכרת מקרנים משוכללים וחדישים לאירועים השונים. נשמח לייעץ ולסייע לכם בעריכת מצגת בלתי נשכחת.

מה כוללת מצגת לבר מצווה?

כל מה שתרצו. תמונות, סרטונים, מלל מיוחד, ברכה… הכול הולך.

אתם צריכים לשלוח לנו את מה שאתם רוצים בצורה מסודרת, ואיך אתם רוצים שזה ייראה.

והתפקיד שלנו זה לשזור את הכול בהרמוניה מדהימה, עם מעברונים מדליקים שייגרמו לכולם לצפות עד הסוף, כתוביות מדויקות שתמיד נמצאות במקום המתאים, כמובן התמונות והסרטונים שתרצו שיופיעו…

נוסיף גם מוזיקה מתאימה אישית לרוח הילד (מזרחית / מוזיקה חסידית / עדכני לועזי / או סתם מוזיקת רקע מתאימה למצב).

ואתם יוצאים עם DVD שתמיד יישאר שלכם ואצלכם בכדי שתמיד תוכלו לצפות במצגת כמה פעמים שתרצו.

אנו בחברת MRT נוהגים להשקיע את מירב המקצוענות שאנו יכולים לגייס בהכנת המצגות לכל אירוע וחגיגה. הכנת המצגת לבר מצווה, משלבת בתוכה נגיעות מנקודות שונות בחיי חתן השמחה, ובצורה כזו שלא תשאיר מקום לספק כי בחרתם בדבר הנכון לעשות לבר המצווה של ילדכם.

אנו מייצרים ומפיקים מגוון רחב של מצגות לבר מצווה ואתם מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם ממגוון המצגות.

התרשמו ממבחר המצגות לבר מצווה שיצרנו וגלו מה מצגת מקצועית לבר מצווה יכולה לעשות למסיבה הבאה שלכם!

חייגו עכשיו:

אורית – 050-8546680 | 050-6918572

אנחנו כאן כדי להפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח!

מזל טוב, ושיהיה רק בשמחות!

מצגת לבר מצווה

עוד בנושא

השכרת מקרן
השכרת מקרן

מה תורמת השכרת מקרן ומסך לאירוע? בין אם מדובר באירועים עסקיים או משפחתיים, כדי להפיק אותם היטב – יש לפעול בהתאם למגוון הנחיות ופעולות: החל

קרא עוד »
מקרן

מה זה בכלל מקרן? מקרן זהו מכשיר שיכול לשדר ולהקרין אות וידיאו על גבי מסך (אפשר גם על קיר, אבל ממש לא מומלץ). המקרן מקבל

קרא עוד »
מקרן שקופיות

השכרת מקרן שקופיות לתיעוד של האירועים המשמעותיים ביותר בחייכם אנשים שמעוניינים לתעד טיולים בחו"ל, תמונות שמהווים עבורם זיכרונות מיוחדים מתקופות שונות, יעדיפו להקרין אותן על

קרא עוד »

מצגת בר מצווה

כל אירועי במיוחד אירוע משמח מחייב הכנת מצגת ייחודית לבר מצווה ,כיום שהכל נעשה דיגיטלי קיים צורך להקרין מצגת בכל אירוע במיוחד שלא כל קהל המוזמנים לבר המצווה

מכיר את ילד בר המצווה ולכן הקרנת מצגת יפה עתירת אפקטים וכתוביות עם מוסיקה מרגשת לאירוע זה חובה להצגה באמצע האירוע וזה דורש הכנה מיוחדת עוד חודשיים לפני שזה אומר איסוף חומר על הילד כולל תמונות וסרטונים הקשורים למצגת המתבקשת.

הכנת מצגת בר מצווה - טיפים

הפריטים הנחוצים להכנת המצגת:

  • צילומים עם הבני דודים והמשפחה הקרובה.
  • צילום סרטונים בני חצי דקה על המשפחה המברכת את ילד בר המצווה.
  • צילומים מהכותל עם תפילין
  • בחירת שניים או שלוש שירים למצגת
  • רשום תאריכים נבחרים כמו תאריך לידה או נסיעה מיוחדת אן קבלת תעודה חשובה.

מצגת בר מצווה רעיונות

לסיכום מצגת לבר מצווה אמורה לתת דגש מיוחד על ילד בר המצווה החוגג ,המצגת צריכה להיות מוכנה ועובדת ביום האירוע ורצוי מאוד להקרין אותה על מסך הקרנה גדול ולא על מסכי לד לא איכותיים ,בזמן הצפייה במצגת יש לכבות האור ולתת דגש מיוחד מהתקליטן לתשומת לב הקהל ולשים את המוזיקת רקע כמו גם המצגת לא אמורה להיות ארוכה מידי על מנת לא לשעמם את הצופים ולא קצרה מדי כדי שיהיה מספיק אורך להראות הכל.

בנוסף יש לקחת איש מקצוע מנוסה בהקרנת קליפים באולם כדי לחבר מסך בגודל מתאים לכמות האנשים ולחבר כבלי שמע לתקליטן על מנת שישמעו בצורה יפה ונקייה ויש לבחור בצורה מדויקת את השירים למצגת על מנת שיתאימו לקהל השומעים ורצוי שירים בעברית שזה ממש מתבקש לאופי האירוע.

טיפים להכנת מצגת בר מצווה

הפריטים הנחוצים להכנת המצגת:

  • תמונות איכותיות של הילד מהלידה.
  • תמונות של הילד כל שנה בערך.
  • תמונות עם ההורים והאחים.
  • תמונות עם סבא וסבתא משני הצדדים.
  • תמונות עם חברים מהכיתה.

מצגת בר מצווה - איך לבנות נכון?

ההתרגשות בשיאה, תאריך בר המצווה של ילדכם הולך ומתקרב בצעדי ענק וכעת כל שנותר לכם לעשות זה לבנות מצגת תמונות לבר מצווה שתרגש ותצחיק את כל החוגגים. על מנת להשלים את המשימה הזו בצורה המוצלחת ביותר, מומלץ יהיה לעקוב אחר הדגשים הבאים:

  • גיוון בתמונות – וודאו כי לא כל התמונות נראות בדיוק אותו הדבר. ניתן יהיה לשלב תמונות עם המשפחה ועם החברים. נקודה זו חשובה מפני שתשתף את כל החוגגים באירוע במהלכה של המצגת. אין ספק כי הדבר ייצור חיבור ועניין בקרב כולם.
  • שילוב מוזיקה מתאימה – אחת הדרכים שתהפוך את המצגת למיוחדת הרבה יותר תכלול את הוספתה של מוזיקה מתאימה. זה יכול להיות שיר אהוב על ילד יום ההולדת או מנגינה נעימה שתלווה את מהלכה של המצגת.

מצגת לבר מצווה מחיר

עוד מעט קרב היום והילד עומד להגיע לגיל מצוות ואין משהו יפה ומרגש מאשר הכנת מצגת לבר מצווה יפה ומרגשת עם הרבה אפקטים ומעברים נפלאים הכוללת בתוכה תמונות וסרטונים יחודיים ,כיום יש בשוק הרבה . אולם יש הבדל בין המצגת יש יותר איכותיות ויש … מכיני מצגות לבר מצווה ,בת מצווה מצגות לימי הולדת ועוד פחות יפות הכל תלוי בחברה ממנה הזמנתם את הקליפ ,יש כיום כמה סוגי מצגות בשוק ובהתאם לכן המחיר , מצגת לבר מצווה מחיר יש כמה סוגים והם מתומחרים בהתאם -מצגת תמונות פשוטה שניתן להכין בבית במחיר קטן . -מצגת תמונות עם תוכנה מתאימה ללא הרבה אפקטים וללא סרטונים ניתן להכין תוך שעה במחיר נמוך -מצגת תמונות עם שני סרטונים של ברכות מהמשפחה הקרובה ששם המחיר עולה -מצגת תמונות וקטעי וידאו עם מעברים יפים ואפקטים מיוחדים שמרטיטים את הלב ומושכים את העין , -צילום הילד באולפן או במקום פתוח עם מצלמה מקצועית ואת זה שולחים לעבוד במעבדה יוצרים קליפ מרהיב וזה בתשלום גבוה למכינת המצגת.

מחיר הכנת מצגת לבר מצווה

לסיכום מצגת לבר מצווה מחיר שזה אומר שלפי המחיר שמשלמים ככה מקבלים מצגת יפה ומושקעת יותר החל מ 499 ש"ח למצגת של חמישים תמונות שרצות אחד אחרי השני וכלה במצגת מפוארת ומושקעת המחייבת יום 300 צילום אצל משפחת הילד עם צלם מקצועי בתוספת תמונות וברכות מכוכבי טלוויזיה מפורסמים וכוכבי ספורט ידועים המברכים את הילד החוגג שלוש עשרה וניתן אף לצרף לסרט את הנחת התפילין בכותל המערבי עם בני המשפחה ואף ניתן לערוך את המצגת בצורת קליפ מבדר ומצחיק עם בימוי מתאים עי במאי שאמור להנחות את בני המשפחה והחברים לצילום קליפ ולהוסיף כל מיני אביזרים המוסיפים צחוק ובידור לקהל הצופים וכל החומר מעובד במעבדה והתוצאה יוצאת מהממת ומבדרת ומקבלים את המצגת על דיסק או דיסקת למזכרת לצפייה בבית עם המשפחה כי בסופו של דבר למצגת בר מצווה מחיר יש הרבה סוגים ועל ההורים לבחור מסוגי המצגות מה הכי הרבה יתאים להם ולילד במסגרת המחיר המוצע ואת התוצאה יש להקרין בערב הארוע על גבי מסך גדול לקול תשואות הקהל.

מצגת תמונות לבר מצווה

מצגת תמונות לבר מצווה מהווה חלק בלתי נפרד מחגיגות יום ההולדת הייחודי הזה. חברת MRT תשמח לסייע בכל דרך אפשרית בהכנתה של המצגת המרגשת ושילובה בצורה מקצועית במהלך החגיגות. מעבר לכך, חברתנו תספק בעבורכם את ציוד ההקרנה המקצועי הנדרש בכדי להבטיח את ההצגה הטובה ביותר לחגיגות הגעתו של בנכם לגיל המצוות.

מצגת בר מצווה לאירוע מושלם

חברת MRT תעמוד לשירותכם בכל ותסייע ביצירתה של מצגת ייחודית, מרגשת ומצחיקה בו זמנית אשר תהפוך את חגיגות בר המצווה שלכם לאירוע מושלם שלא יישכח בקרוב. הצוות המקצועי שלנו יעשה את כל הניתן על מנת להפוך את המצגת למרשימה ומעניינת אשר תכלול את כל מה שאתם, החברים והמשפחה רוצים לאחל לחתן בר המצווה.

איך לבנות מצגת תמונות לבר מצווה בצורה מוצלחת?

ההתרגשות בשיאה, תאריך בר המצווה של ילדכם הולך ומתקרב בצעדי ענק וכעת כל שנותר לכם לעשות זה לבנות מצגת תמונות לבר מצווה שתרגש ותצחיק את כל החוגגים. על מנת להשלים את המשימה הזו בצורה המוצלחת ביותר, מומלץ יהיה לעקוב אחר הדגשים הבאים:

  • סינון זו מילת המפתח – אמנם קיימות אינספור תמונות שאתם רוצים לשלב במצגת, אך חשוב יהיה לזכור כי סינון יהיה מילת המפתח. מספר תמונות רב מידי יהפוך את המצגת לארוכה ומתישה מידי.
  • סיפור בתמונות – קבצו את התמונות לכדי מספר סיפורים, כך תוכלו ליצור תוכן עמוק יותר למצגת שלכם ולהפוך אותה למעניינת הרבה יותר.
דילוג לתוכן