מצגת ליום הולדת 60

על מנת להכין מצגת מסוג זה יש להיערך מראש בדרך כלל מדובר על הפתעה שבמהלכה צריך לאסוף חומרים על בעל השמחה כמו תעודה ישנה או מדליה אם יש וכמובן תמונות של הבעל או האבא מילדות וזה מצריך לפתוח את האלבומים הישנים ולמצוא תמונות ילדות עם ההורים והאחים, תמונות מהגולה ותמונות נוף ובהמשך לחפש תמונות מהצבא והיכרות עם האישה טיולים משותפים וכמובן תמונות מהחתונה אם יש וכמו כן תמונות עם הילדים ולבסוף חייב תמונות עם הנכדים. על כל התמונות להיות ברמה מינימלית של חדות כאשר חתן האירוע נראה בבירור.

מה כדאי לשלב במצגת ליום הולדת 60?

הפקת אירוע כמו יום הולדת בגיל שהוא כה משמעותי לחוגג, עשוי להיות כרוך בהרבה הכנות, אך התוכן האמיתי יהיה מעניין ומיוחד באמצעות מצגת גיל 60. זו הסיבה שיש להכין את המצגת לפחות כחודש או חודשיים לפני היום הולדת, כך שיהיה די זמן לערוך יום מיוחד זה ולמצוא רעיונות למכביר שיקנו למצגת זו, נופך מעניין ומשהו שונה משאר המצגות שעורכים לאירוע מיוחד זה. קצת מוזיקת רקע מתאימה, קריינות, כתוביות, תמונות וקטעי ווידאו משמעותיים יהוו תוכן נהדר וכן, עריכה מקצועית ומושקעת יגרמו למצגת להיות מיוחדת ומושקעת. אחרי שתציגו את המצגת, כדאי כי יום ההולדת ימשיך להיות מעניין, כך שלא יהיה רגע אחד משעמם. כמו כן, יש להכין תכנית מובנית מראש שתספיק לכ-3 שעות בערך.

מצגת גיל 60 – מאז ועד היום

פעם, כאשר היינו ילדים, היו אומרים לנו על אדם שאנו מכירים שהוא כבר בן 60, היינו מדמיינים סבא זקן עם שיער לבן שהולך כפוף עם מקל הליכה. עם השנים הבנו שזה ממש אינו כך – היום, בני השישים הם אנשים מלאי מרץ, בריאים ואוהבים את החיים ממש כמו בני השלושים או הארבעים. מצד שני, לבני ה-60 ישנה היסטוריה וניסיון חיים של שנים. ללא ספק, זהו גיל מאוד משמעותי למסיבת הפתעת יום הולדת, עם מצגת חייו של החוגג\ת יכול להיות רעיון נהדר ושינם רעיונות רבים שתוכלו לממש ולגרום לו או לה להיות מופתעים.

מצגת לגיל 60 מרגשת במיוחד

בגיל זה, אנשים כבר הקימו משפחות לתפארת ויש כאלה שיש להם נכדים ואם תגרמו להפתעה בדרך כה מיוחדת, את מי שיקר לכם במיוחד והוא או היא, ממש בקרוב חוגג\ת 6 עשורים, זה הזמן להנציח את חייו במצגת אחת שתספר את הכול והאמת היא, שלכל מי שהוא בן 60, יש המון מה לספר לאחר שעבר כברת דרך די ארוכה. הקליפ יוצג על גבי מקרן ובנוסף, תוכלו לערוך חידון טריוויה של החוגג שזה יכול להיות רעיון ממש מוצלח, כמו למשל שאלות מיוחדות ואישיות שיוכיחו כמה המוזמנים ובני המשפחה מכירים את בעל\ת השמחה, למשל תחביבים, הומור מיוחד שמאפיין אותו או אותה. חברת MRT Party מתמחה בעריכת מצגות, השכרת מקרנים וציוד לאירועים פרטיים ומשפחתיים וכן, מעניקה את שירותיה גם לבעלי חברות או עסקים. החברה מעניקה שירות אמין, מקצועי ובמחיר סביר.

מצגת ליום הולדת 60 לאמא או אבא

במצגת ליום הולדת 60, יש לקחת בחשבון גם תמונות עם חברים טובים שמגיעים למסיבה וישמחו לראות את עצמם על המסך ,כמו כן לא לשכוח אף תמונה של נכד כיוון שזה עלול לגרום לעוגמת נפש אצל הילד/ה ניתן לאסוף סרטונים קצרים ולא ארוכים ולהכניס אותם לסרטון ואת כל החומרים יש לייבא למצגת ולשייך כתוביות על תאריך לידת חתן האירוע ועוד תאריכים חשובים בחייו וניתן להוסיף משפטים יפים או מצחיקים על הנושא כדי שמלבד שהמצגת תהיה מרגשת עד דמעות יהיו בה רגעים מצחיקים שיגרמו לחיוך אצל הקהל.

יש להכין כמה שירים שיוכנסו למצגת בתזמון מיוחד ויהיו נעימים להקשבה רצוי לצרף שירים עבריים ונעימים האהובים ומוכרים לכולם זה מוסיף עוד ערך רגשי שמשאיר חותם גדול בלב כולם ובמיוחד על בעל/ת האירוע וכוכב הערב בסיום הסרטון, כדאי מאוד להוסיף סרטון ברכה מהמשפחה באורך של דקה לכל היותר והקדשה כתובה מהמשפחה והחברים. אז שיהיה במזל טוב.

מצגת ליום הולדת 60

עוד בנושא

הכנת מצגות

מבצע מטורף! מצגת עם סריקת תמונות עתירת אפקטים החל מ-499 ש"ח בלבד! https://www.youtube.com/watch?v=CPSGJnhw9OM הפקת מצגת תמונות הפקת מצגת מרגשת ליום הולדת בחברה נעשית במלוא תשומת

קרא עוד »

טיפים להכנת מצגת ליום הולדת 60

אדם יקר עומד בפני חגיגות יום הולדתו? מחפשים אחר הדרך המושלמת לשמח אותו, לרגש ולהצחיק את כל הנוכחים בחגיגות? ובכן, חברת MRT מציעה לכם את הפתרון המושלם – הכנת מצגת ליום הולדת 60 שתהיה מפתיעה ומרגשת ותכלול את כל האיחולים החמים ביותר והסיפורים המצחיקים שיגעו בליבם של כל אחד מהנוכחים במהלך החגיגות המיוחדות.

הכנת מצגת ליום הולדת 60 מרגשת

מצגת ליום הולדת לא בונים על רגל אחת. על מנת לוודא את הכנתה של המצגת המיוחדת והמרגשת מכל, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת MRT וליהנות מן העזרה הנחוצה לכם. יחד נוכל לבנות מצגת ייחודית שתרגש את כל הנוכחים באירוע ותנעים את זמנם של כל החוגגים. חברתנו שמה דגש על הענקת השירות האישי והיחס החם ביותר, זאת על מנת שאתם תוכלו ליהנות מן התוצאה המרשימה ביותר אותה אתם מבקשים להשיג.

הכנת מצגת ליום הולדת 60

יום הולדת ה – 60 של אדם קרוב תהיה סיבה מיוחדת לחגיגה מרגשת. אחת הדרכים הפופולריות שיעזרו להפוך את החגיגה לאירוע בלתי נשכח הינה הכנת מצגת ליום הולדת 60. על מנת להפוך את המצגת לאטרקציה מיוחדת ומרשימה, מומלץ יהיה להתייחס גם לנקודות הבאות:

  • סיפור חיים בתמונות – ניתן יהיה לארגן את המצגת כך שתספר את סיפור החיים המרגש של אדם יקר ותציג אותו מילדות מוקדמת ועד ליום החגיגה עצמו. שילוב של תמונות מתקופות שונות לצד קטעי וידאו מיוחדים תהיה הדרך המושלמת להציג את סיפור חייו של חתן השמחה.
  • ברכות מרגשות – חלק בלתי נפרד מכל יום הולדת הינו הברכות המרגשות מהמשפחה ומהחברים הקרובים. שלבו במהלך המצגת את ברכות ואיחולים והציגו אותם בתור הפתעה מרגשת בפני כל החוגגים.
  • מוטיב מיוחדת למצגת – במידה וליקיריכם יש תחביב מיוחד, ניתן יהיה לנצל את ההזדמנות ולשלב גם אותו כמוטיב למצגת החגיגית. ניתן יהיה לערוך את המצגת בהומור או כאות הערכה מרגש לחיים שלמים בליווי של בעל השמחה.

מה תכלול מצגת ליום הולדת 60?

ישנם גילאים אליהם אנו מגיעים הדורשים הפקה מיוחדת, גיל 60 הוא בדיוק כזה ובמיוחד עבורו כדאי ליצור מצגת ליום הולדת 60. פעמים רבות זוהי בדיוק התוספת המשמעותית והייחודיות שילדים מכינים עבור יום ההולדת של הוריהם. גם אם אינכם מומחים טכנולוגית ואין לכם כל מושג כיצד ניתן לעשות זאת בפועל יהיה מי שיוכל לעזור לכם. ב-M.R.T Party תמצאו צוות מקצועי שיסגור עבורכם במיוחד את הפינה הזאת.

מה צריך לדעת לפני הכנת מצגת יום הולדת 60

על מנת ליצור מצגת מרגשת שתיגע גם בבעל השמחה וגם באורחים חשוב מאוד להקפיד על האיכות, הגרפיקה ואופן ההקרנה. במידה וכל אחד מהתנאים הללו לא יהיה מיטבי יתכן והדבר יצור תסכול או חוסר עניין מצד האורחים. גם אם אינכם יודעים כיצד ליצור מצגת איכותית או במידה ואינכם יודעים כיצד להקרין את המצגת אנו כאן כדי לעזור לכם. ב-M.R.T Party תמצאו גם צוות שייתן מענה בצד הטכני של האירוע כמו הרכבת המקרן ותפעולו וכן צוות אשר יעזור לכם בפן העיצובי והאומנותי יותר הכולל בניית מצגת איכותית ומקצועית.

מצגת מגניבה ליום הולדת 60

אם 120 הוא הגיל המקסימלי הרי שיום הולדת 60 הינה בדיוק אמצע החיים ולכן היא כל כך מיוחדת ומשמעותית עבורנו. בכדי להוסיף לאירוע פן משמעותי אף יותר ניתן לעשות מצגת שתהווה מעין סיכום 60 שנות חיים. הנה לפניכם מספר דברים אותם כדאי לכלול במצגת זאת:

  • תמונות מאז ועד היום - כמובן שהדבר הראשון הינו תמונות. חפשו את התמונות הראשונות ביותר של בעל השמחה, עוד כאשר היה תינוק רך בשנים. תמונות אלו מרגשות מאוד ומעלות זיכרונות רבים. כמובן שלאחר מכן המשיכו עם תמונות בסדר כרונולוגי עד ימים אלו. אין מרגש מלראות את ההתפתחות והשינוי שאדם עבר במהלך החיים
  • קטעי וידאו - לאורך המצגת שלבו קטעי וידאו משמעותיים מהחיים וכן קטעי וידאו של אנשים בעלי משמעות המברכים את בעל השמחה. קטעי וידאו מייצרים רגש לעיתים יותר מתמונות.
  • מוזיקה - שלבו מוזיקה נעימה ומרגשת, שירים בעלי משמעות הנוגעים בבעל האירוע ושאולי ליוו אותו באירועים מרגשים במהלך חייו.

שאלות נפוצות

בדרך כלל צריך בערך 100 תמונות או פחות על מנת שאורך המצגת לא יעלה על 8 דקות ואם זה עם סרטונים אז זה ייקח יותר זמן ותלוי במספר הסרטונים.

כמובן שאפשר ורצוי לצלם את הילדים / נכדים מברכים את הסבא ואף שרים לו, זה מוסיף הרבה אושר לכוכב המצגת.

בהחלט , יש שוני כיוון שאדם החוגג שישים יש לו כבר משפחה גדולה יותר עם ילדים ונכדים ואופי המצגת שונה וארוך יותר.

יום הולדת בהשתתפות משפחה וחברים לא קורה כל יום ולערב כזה יש להתכונן ולהשכיר לשם כך מקרן ומסך הקרנה עם רמקול מוגבר על מנת שהקהל יוכל לצפות על מסך גדול ולשמוע בצורה ברורה.

דילוג לתוכן