מקרן שקופיות

השכרת מקרן שקופיות לתיעוד של האירועים המשמעותיים ביותר בחייכם

אנשים שמעוניינים לתעד טיולים בחו"ל, תמונות שמהווים עבורם זיכרונות מיוחדים מתקופות שונות, יעדיפו להקרין אותן על מקרן איכותי. במידה ואין ברשותכם מקרן, תוכלו למצוא השכרת מקרן שקופיות בחנויות שמשכירות ציוד זה באזור מגוריכם או בסביבתו. היום כבר לא מבצעים הרבה פיתוח פילם, כי אם מורידים את התמונות מהסלולארי אל המחשב ומשם אל המקרן. ערב הקרנת שקופיות יכול להיות מעניין ביותר ותמיד ניתן להוריד כמויות גדולות של תמונות ולהפוך את המצגת למעניינת, כאשר היא מלווה במוסיקה, הסברים או כתוביות. המקרן למעשה, יודע להראות כל סוג תוכן כמו סרט או שקופיות וכל דבר שניתן להציג על מקרן. ההקרנה למעשה יוצאת מפתח העינית של המקרן ומושלכת החוצה על קיר או על מסך הקרנה. בעצם כל מה שמוקרן ע"י המקרן, הינו בהגדלה גדולה וברורה ממש כמו זכוכית מגדלת.

מצגות על גבי מקרן לאירועים מיוחדים

ניתן יהיה לשלב כמה סיפורים מעניינים ולהנעים את האווירה למי שנמצא עמכם בערב האירוע או בביתכם להקרנת המצגת. אחת הסיבות המרכזיות להשכרה של מקרן, היא יום הולדת מרגש לגיל 60, כך שניתן יהיה להקרין מצגת גיל 60. את ימי הולדת של גילאי 60, חוגגים סביב פעילות שבעל השמחה אוהב לבצע, כגון טיול, שירה באמצעות קריוקי שגם לשם כך יש צורך במקרן. ערב זה יחד עם שירה עשוי להיות מהנה הן לבעל השמחה והן לחברים ולבני המשפחה. אז אם בעל השמחה ואף אתם אוהבים לשיר, ניתן יהיה לשכור ציוד קריוקי ולקיים ערב של שירת קריוקי בתוספת של מצגת מפתיעה שתגרום לנוסטלגיה גם של המוזמנים וגם של חוגג יום ההולדת.

השכרת מקרן שקופיות לערב שכולו נוסטלגיה

הדבר החשוב ביותר, כאשר מחפשים מקרנים להשכרה הינו לשים לב לנורה של המקרן. ככל שהנורה תהיה חזקה יותר, כך גם התמונה תהיה בהירה יותר. מומלץ לא להתפשר על איכות המקרנים, אפילו אם המחיר הזול שהציעו לכם בחנות שמשכירה ציוד זה, הינו זול. על מנת לקבל הצעה של מקרנים שמיועדים להשכרה, בררו בין שלוש חברות לפחות. בזמנו, כאשר היינו מעוניינים להראות לחברים את הטיול הגדול שבו היינו בתאילנד, בדרום אמריקה או באפריקה, היינו צריכים לרכוש או להלוות מקרן מחברים, אך היום, ניתן להשכיר מקרן שקופיות במחיר ממש זניח שמחושב על פי יום השכרה.

מצגת מרגשת גם לימי הולדת

ישנם ימי הולדת חשובים בחייו של כל אדם, אשר מסמנים גילאים שיש בהם משמעות, כמו יום הולדת 40 ,50 או 60. כדאי כי במסיבת ההפתעה שאתם עורכים לבן משפחה בגיל משמעותי בחייו, תערכו לו מצגת ליום הולדת שתציג תקופות חשובות בחייו. מחווה זו, תהיה המרגשת ביותר, מלבד מסיבת ההפתעה ליום ההולדת. כל מי שחוגג אירוע חשוב בחייו כגון ימי הולדת, ישמח לראות את אלבום חייו שמציג תמונות ערוכות ומשמעותיות על מקרן ובהגדלה ברורה. ניתן להסביר מה מסמלת כל תמונה כאשר יושבים בצוותא בערב מהנה שכזה, או להקרין סרט ערוך עם פס קול של מצגת שנערכה באופן מקצועי באמצעות מי שמתמחה בעריכת מצגות.

מצגת לבר מצווה מרגשת

אחד מהרגעים המרגשים באירוע כגון בר מצווה, הוא הרגע שבו תוצג מצגת לבר מצווה. ההורים, קהל המוזמנים וכן ילדי הכיתה שהוזמנו לאירוע מתלהבים מהתמונות ומזהים את עצמם בקטעים מהמצגת. זה הרגע המרגש ביותר כאשר רואים את חיי הילד על מסך מיום היוולדו ועד לבגרותו ביום החשוב בחייו. הורים מעדיפים למצוא עורכים מקצועיים של מצגות ווידאו, כך שיוכלו לגרום למצגת להיות מקצועית כמו סרטון קצר ומתומצת ואפילו עם קטעי הומור מצחיקים שירימו עוד יותר את מצב רוחם של המוזמנים.

הקרנת מצגת מרגשת בבת המצווה

אז הילדה כבר הפכה לנערה ואתם כבר מחפשים לה מקום לאירוע חשוב שהוא בת המצווה. כל ההכנות והריצות יכללו גם תכנים בבת המצווה שהחשוב בהם הינו מצגת לבת מצווה. זוהי תקופה מלאה בתעסוקה סביב האירוע ואנשים רבים שנמצאים בשיא ההכנות לבת המצווה יחפשו מן הסתם חברה שתערוך מצגת מקצועית, קצרה וקולעת שבה יוצגו סרטונים ותמונות של הנערה מינקות ועד לבגרותה. כדאי תמיד שהנערה תיתן את הטון ותסייע בעריכה של המצגת, כמו למשל תמונות שהן חשובות לה, תחביבים שהיא עוסקת בהם והיא מעוניינת שיוצגו על המקרן ועוד.

חברת MRT Party הינה חברה מוכרת במרכז הארץ, אשר עוסקת בהשכרת מקרנים וכן, עורכת מצגות מקצועיות לאירועים החשובים, אם ימי נישואין, בת או בר מצווה, ימי הולדת מיוחדים ועוד.

מקרן שקופיות הינו מקרן פשוט למדיי שהיה נפוץ עד לפניי כמה שנים אולם עתה שמקרני הברקו נפוצים יותר מקרן השקופיות זז קצת הצידה אולם יש כיום עדיין שימוש במקרן השקופיות להצגת שקופיות קטנות בגודל של פילים המכילות בתוכם מידע כמו מלל ציורים שירים תמונות או כל מיני רשימות המיועדות להקרנה על הקיר או על מסך גדול, המקרן יכול לעבוד עם מחסניות של שקופיות שהוכן מבעוד מועד להוכנסו בו השקופיות המתאימות וכל מה שנשאר זה לחבר את המטול לחשמל להטעין את המחסנית לכוון את האלומה על הקיר או המסך שתהיה בפוקוס ולהחשיך את התאורה ולהריץ את השקופיות בעזרת שלט קווי המחובר למטול להשכרה הכולל מקרן שלט ומחסנית כפולה לשיקופיות.

150 ש"ח ליום

MRT

עוד בנושא

מקרן

מה זה בכלל מקרן? מקרן זהו מכשיר שיכול לשדר ולהקרין אות וידיאו על גבי מסך (אפשר גם על קיר, אבל ממש לא מומלץ). המקרן מקבל

קרא עוד »
דילוג לתוכן