הפעלות בבית

מחפשים הפעלות ליום הולדת בבית? הילד שלכם התחיל את בית הספר היסודי ואתם מתכננים עבורו אירוע יום הולדת אינטימי, שמח ומהנה? כל שעליכם לעשות הוא להשקיע מחשבה בהפעלה שתמצא חן בעיניו. מתלבטים בין קריוקי לבין ערב הקרנת סרט בתלת-ממד? צוות העובדים של חברת MRT ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה, השכרת הציוד והקמתו.

הפעלות לימי הולדת בבית – ליהנות עם החברים והמשפחה

שוב מגיע היום החשוב בשנה – יום הולדתם של ילדינו. כעת, מגיעה התלבטות גדולה: כיצד לחגוג להם יום מיוחד זה? במקום לבלות שוב פעם באותה המסעדה, למה לא לחגוג השנה בבית – ועם החברים הקרובים? במקביל, ובכדי ליצור אווירה יוצאת דופן ומהנה, יש לבחור בהפעלה מיוחדת. אילו אפשרויות עומדות בפניכם?

  • קריוקי – אחד הטרנדים הפופולריים בחגיגות יום הולדת בארץ הוא מסיבת קריוקי. נהנים לבצע גרסאות משל עצמכם ללהיט ידוע? בין אם יש לכם כישרון שירה או לא, הפעלת האורחים באמצעות קריוקי תגרום הנאה רבה – ללא כל ספק. במקביל, ובכדי שתוכלו לקרוא את מילות השיר, יהיה עליכם להשכיר מקרן ומסך – כך, לא תפספסו אף מילה.
  • הקרנת סרט – ילד או ילדת יום ההולדת נהנים לצפות באותו הסרט שוב ושוב? מתכננים ערב קולנוע עם סרט חדש ומרתק? מסיבת יום הולדת הכוללת הקרנה אישית לאורחים היא האטרקציה המושלמת; אטרקציה המתאימה לטווח גילאים רחב. לשם כך, מומלץ ליצור קשר עם חברה המשכירה מקרנים – לחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.
  • משחקי הישרדות – לפני הקרנת הסרט הפרטית, ניתן להכניס את ילד יום ההולדת וחבריו עם הפעלה יצירתית: השתתפות במשחקי הישרדות.

גדלתם בשנה? מזל טוב! בין אם מדובר במסיבת יום הולדת 9 או יום הולדת 8, החגיגה הביתית בבית תיצור את האווירה האינטימית והמושלמת עבורכם. במקביל, ובכדי לארח את המוזמנים כראוי, מומלץ ליצור קשר עם חברת MRT, שכן שיתוף פעולה זה יוביל להפעלות יוצאות דופן – תוך שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר.

הפעלות-לימי-הולדת-בבית

עוד בנושא

הפעלות לימי הולדת בבית

הפעלות לימי הולדת בבית / חדר מועדון לגילאי 7-11 הקרנת סרט בתלת מימד 3D עם משקפיים. עם מסיבת קריוקי וריקודים ונסיעה מטריפה ברכבות הרים בתלת

קרא עוד »
דילוג לתוכן