מצגת לבת מצווה

הכנת מצגת לבת מצווה מהממת ומיוחדת עם אפקטים מדהימים מעברים מיוחדים ומוסיקה קצבית. והכל במארז עם דיסק dvd ו-AV

מבצע מטורף! מצגת לבת מצווה עם סריקת תמונות עתירת אפקטים ב-499 ש"ח בלבד!

זה נדמה כאילו רק אתמול היא נולדה, והיא כבר גדלה כל-כך! זהו, עכשיו הילדה הגיעה רשמית לגיל המצוות והיא כבר מספיק בוגרת על פי היהדות לשאת באחריות.

הרבה הורים שוברים את הראש איך לתכנן את האירוע הכי יפה, שהבת שלהם הכי תשמח בו.

יש הורים שמחליטים להשקיע לא מעט כסף בתפאורה של האולם, יש כאלו שיעדיפו בשמלה של הילדה או בכיבוד הכי מגניב ועדכני.

בכל אופן – הערב צריך להיות מונצח בדרך כל שהיא, שתסכם את הערב בצורה ממש מכובדת ויפה.

ואיזו עוד דרך יפה יש מאשר להכין מצגת לבת המצווה?

המצגת יכולה לכלול כל מה שתרצו – מהתמונות שלה מאז שהיא הייתה ילדה קטנה וחמודה, עד לתמונות עדכניות עם החברות בבית ספר או מהאטרקצייה האחרונה עם המשפחה… כל דבר מתאים! אתם תחליטו.

אין ספק אבל שהמצגות זה תחום שפורץ ממש בשנים האחרונות ולעשות מצגת לבת שלכם זה כבר ניהיה דבר שבשגרה – בדיוק בשביל זה אנחנו מציעים אפקטים מיוחדים או זווית צילום או אפילו סיפור שונה ממה שכולם עושים.

אז במה אנחנו טובים?

אנחנו יודעים לעשות את זה במקצועיות ויש לנו ניסיון של כמה שנים טובות בתחום המצגות, מצגות לבת מצווה ומצגת לבר מצווה.

נערוך את הקליפ שיהיה כה מושקע שיגרום לקהל המוזמנים שלכם להיות מרותקים. כל מי שמכיר את חוגגת בת המצווה, יחוש בהתרגשות רבה שגואה בו, היות והרעיון של מצגת לבת מצווה כל כך תואם לאופייה והתמונות במצגת כולל קטעי הוידיאו שנבחרו בקפידה רבה, תוך סדר כרונולוגי מופתי. אנו יושבים עם הנערה ומבינים מה חשוב לה במצגת, אילו תמונות חשובות לה או אירועים שהייתה מעוניינת שיתועדו בקליפ או שאולי תבחר גם לספר בקליפ מה הציפיות שלה בחיים, מה היא מעוניינת להיות לכשתגדל וכדומה. אנו שואלים את הנערה אם היא מעוניינת בקטעים היתוליים שיכללו אולי אנימציות או סדרת טלוויזיה אהובה שהיא שאולי היא מעוניינת שנשלב באופן שיתאים לקליפ ועוד אפקטים שונים.

מצגת לבת מצווה תגרום להפתעה

דמיינו, לאחר שהאורחים סיימו את המנה הראשונה באולם, האור באולם נכבה, מסך גדול יורד ובתכם נמצאת על המקרן, כאשר תמונות מגיל ינקותה ועד היום חולפות על פניכם. החברים הקרובים האירועים המשפחתיים, כולם נמצאים וערוכים באופן מושלם ומקורי וכן המוסיקה המושלמת מתנגנת ואתם ממש רואים סרט על חייה. ישנן מצגות שבהן הנערה מדברת ומספרת על עצמה, רוקדת בחוג או מקבלת פרס חשוב בתחרות. המצגת יכולה להיות משולבת בקטעים מצחיקים בחייה כמו המילה הראשונה שאמרה, כינויים שהייתה מכנה את בני המשפחה ועוד. אנו בחברת MRT Party, נדאג למצגת שאתם וחוגגת בת המצווה תהיו גאים בה.

כל מה שאתם צריכים לעשות:

זה לבחור את אורך המצגת שאתם רוצים, לשלוח לנו את התמונות (או הסרטונים) שתרצו שיופיעו בסרטון, כמובן גם מידע על נערת הבת מצווה ומה תרצו שנכתוב בכל פריים, ואנחנו כבר נעשה את העבודה הטובה שלנו ונערוך את המצגת בצורה מדהימה ומרהיבה, עם אנימציות שנותנות חיים לתמונות, מעברים מדליקים כדי שכולם יישארו וייצפו עד הסוף, מוזיקה קצבית ומגניבה שמתאימה במיוחד לקליפ ולסגנון של הבת שלכם, נוסיף כתוביות כדי שיהיה לכולם קל לעקוב.

את כל אלו – אנו נשים בתוך דיסק DVD שיישאר לכם למזכרת לעד ותמיד.

חברת MRT מתחייבת להפיק עבורכם את המצגת הכי טובה, הכי מקצועית והכי חשוב – המרגשת ביותר שתוכלו להעלות על דעתכם. הילדה תהנה מכל רגע, היא תזכור את מסיבת בת המצווה הזו לעוד הרבה שנים קדימה, ואתם תתגאו על כך שהלכתם על הטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים –

חייגו עכשיו:

אורית – 050-8546680 | 050-6918572

אנחנו כאן כדי להפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח! רוצים לראות דוגמאות של סרטונים שהכנו לבת מצווה של בנות אחרות? מוזמנים להציץ פה בפינה – כמה מהדוגמאות שלנו…

מצגת בת מצווה

עוד בנושא

מצגת לבר מצווה
מצגת לבר מצווה

הכנת מצגת לבר מצווה מהממת ומיוחדת עם אפקטים מדהימים מעברים מיוחדים ומוסיקה קצבית. והכל במארז עם דיסק dvd ו-AV מבצע מטורף למצגת בר מצווה! מצגת

קרא עוד »

מצגת לבת מצווה מחיר

הגעתה של בתכם לגיל המצוות מהווה ללא ספק סיבה לחגיגה מיוחדת. חלק בלתי נפרד מהאירוע יהיה ללא ספק מצגת מרגשת שמלאת איחולים וסיפורים מצחיקים. בשעה שאתם מחפשים אחר חברת שתסייע בהכנתה של מצגת לבת מצווה מחיר יהיה ללא ספק חלק בלתי נפרד מהשיקולים שלכם. אנו בחברת MRT מבינים כי ההוצאות לקראת האירוע החגיגי עשויות להיות גבוהות במיוחד, ועל כן נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל דרך אפשרית, זאת במחירים האטרקטיביים ביותר הקיימים כיום בשוק.

מצגת לבת מצווה מקורית ומהממת!

חברת MRT הינה בעלת ניסיון עשיר בהכנת מצגות לימי הולדת, בר ובת מצווה. הצוות המקצועי שלנו יעמוד לשירותכם ויסייע בהכנתה של מצגת ייחודית ומקורית שתרגש את כל מי שמשתתף באירוע. המצגת תותאם באופן מדויק לאמירה המקורית שלכם ולסיפור אותו אתם רוצים להציג בעזרתה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו כבר היום והבטיחו את הכנתה של המצגת המהממת שתכבוש את כולם!

מצגת לבת מצווה מחיר משתלם ואיכות ללא פשרות

מציאת חברה אשר תוכל להכין מצגת לבת מצווה מחיר משתלם לא חייבת להיות משימה מורכבת עד בלתי אפשרית. כיום גם אתם יכולים ליהנות ממחירים ייחודיים ונוחים לכיס אפשר יאפשרו לכל אדם לחגוג את הגעתה לגיל מצוות של ביתם המתבגרת. חשוב לציין כי לא ניתן יהיה להתמקד אך ורק במחיר של הכנת המצגת, חשוב יהיה לוודא כי אתם בוחרים בשירותיה של חברה מקצועית ומיומנת אשר תוכל להבטיח את הכנתה של מצגת בת מצווה שתכלול סיפורים מרגשים ותמונות מיוחדות של כל החברים והמשפחה.

כולנו כבר יודעים כי מצגת מרגשת אשר נערכת על ידי אנשי מקצוע תהיה זו אשר תספק את האטרקציה המרכזית בחגיגות בת המצווה ותאפשר לכל אחד מהמשתתפים באירוע, בין אם מדובר בחברים מהכיתה או קרובי המשפחה שבאו מרחוק, לקחת חלק באירוע ולהרגיש כחלק בלתי נפרד מהחגיגות.
דילוג לתוכן